Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Unge voksne: sko og yttertøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-24, 10:43   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge voksne: sko og yttertøy

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ved hvilken alder tenker dere at ungene selv kan finne ut av klær og sko og slikt? Tjuefem? Tjueni?

Tenkte det samme.

Jeg aner ikke hva mine studenter (21,25 - i Bergen) har og går med av klær og sko, det eneste jeg vet er at ene eier og bruker en blå regnjakke. Den ser jeg på snap i ny og ne, og jeg tror hun fikk den av oss i julegave.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-24, 10:47   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tenkte det samme.

Jeg aner ikke hva mine studenter (21,25 - i Bergen) har og går med av klær og sko, det eneste jeg vet er at ene eier og bruker en blå regnjakke. Den ser jeg på snap i ny og ne, og jeg tror hun fikk den av oss i julegave.

Mine bor enn så lenge hjemme, men når de flytter ut så får de jammen klare seg selv

Gammel 10-07-24, 10:52   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble også litt overrasket over denne - hvor vanlig er det at man engasjerer seg i sånn til voksne unger? Og når slutter man?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.