|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Roadtrip i Europa - dos and dontsVi har ikke bil og drar derfor veldig sjelden på bilferie, men sist vi gjorde det, lånte vi en sånn elektrisk kjølebag fra en kamerat av mannen. Kan jo være verdt å høre om det er noen i bekjentskapskretsen som ikke skal på biltur de samme ukene.
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roadtrip i Europa - dos and dontsTesla-lading underveis pleier å gå greit (min erfaring, basert på Danmark, Nederland og Tyskland). Men lading på overnattingsstedet er en annen historie, ikke lurt å komme frem med nesten tomt batteri hvis de ikke har lademulighet. Det er noe man bør ha i bakhodet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Roadtrip i Europa - dos and donts
Ja, det har jeg hatt i bakhodet.
|
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har av og til ladet på stikkontakt ved slike anledninger, skrudd ned ladehastighet til minimum, og betalt utleier for strømforbruket (kan jo avleses i bilen). Men det er ikke alle som har sikringer til det, eller som vil, noe jeg jo forstår. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Godt tips!
|