|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?
![]() |
#22 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Minst 55 ville jeg sagt. Vi har 42 i allrommet og den skal byttes ut da den er altfor liten |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?The Frame, 55 tommer. Vi sitter/ligger ca tre meter fra. Veldig fornøyd.
![]() |
#24 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Det jeg IKKE fikk i det nye huset, var The Frame. Det er en nydelig løsning på TV, synes jeg. Men han jeg er gift med, ville ikke borre i veggen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Vi har 50 tommer The Frame i stua, den har jeg bestemt. På tv-stua har vi 65 tommer, den har mannen bestemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Vi har 55" The frame i stua og 42" Samsung i tv-stua. The frame er supert om man har mye dagslys.
![]() |
#27 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?55 tommer her også, vi har liten stue. Jeg ville ikke kjøpt mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Jeg hadde 32 tommer da jeg bodde alene og var veldig fornøyd med det. Ungene foretrakk eksens 60-et-eller-annet.
![]() |
#30 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Jeg har 48 tommer i åpen stue/kjøkkenløsning, men den heises elektrisk opp og ned i kjøkkenbenken og er borte hvis jeg ikke vil se den.
![]() |
![]() |
#31 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Vi har 60 tommer og har den på tv stua som er ca 3 m fra sitteplassene. Akkurat passe. I kjelleren har vi en 50 tommer på et rom som er likt tv stua, men litt kortere avstand.
![]() |
#32 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Sitter ca 3 m fra TV og har en 60" Philips Ambilight. Det som er fint med den er at den har ledlys på baksiden som matcher det som skjer på skjermen og skal gjøre det lettere for øynene å se på TV, fordi da blir det ikke så stor kontrast mellom lyset på TVen og veggen bak (som ofte er veldig mørk i fohold).
![]() |
#34 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Det er tv som er så smalt at når du henger det opp på veggen tar det ikke mer plass enn et bilde. I tillegg får man pausebilder som ser ut som kunst, så hvis man ikke ser nøye etter ser det ut som et bilde som henger der, ikke tv. Et av de jeg nylig så på var så matt i skjermen at det ikke var noen form for gjenskinn, til tross for vindu rett på andre siden. Mener at jeg har sett noen som er litt blankere, så mulig det finnes i ulike varianter der.
![]() |
#35 |
|
Et TV-merke. Det er Samsung sin, og ser ut som et maleri når den ikke brukes. Veldig snasen sak. Men ganske dyr da. Vi ønsker oss.
![]() |
![]() |
#36 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Vår skjerm er 112 cm x 65 cm (tommer har ikke tommestokken min!). Vi har plassert den oppå et bord med hjul, slik at den til vanlig står inntil veggen og rulles ut til foran sofaen når vi skal se på noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Hvis man er en elitistisk lektorjævel og organiserer seg i lektorlaget*, så har man medlemsfordeler hos Samsung og kan bestille med ca 40 % rabatt …
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Nesten verdt å bytte livsforsikring mot TV.
![]() |
![]() |
#39 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor stor TV må man ha?Jeg setter fremdeles sentrale forhandlinger høyere enn rabatt på TV.
![]() |
#40 |
heimføing
|
De nyeste Frammene er de matteste. Har en fra 2018 og har vært inne på tanken å bytte til ny... Min er heller ikke så tynn (ut fra veggen) som de nyere. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|