|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #18Mente sykehuset ja. Håper du snart få noe som hjelper
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: Gruffetråd #18
Håper jeg også, hadde jeg ikke hatt time i morgen så hadde jeg ringt de nå for formen har bare blitt verre utover dagen. Satser på de finner på noe lurt i morgen, så jeg slipper å klø, fryse og hodepine.. |
![]() |
![]() |
#3 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Hvordan går det? Det høres nesten ut som du har en skikkelig allergisk reaksjon. Står du på noe antibiotika?
#4 |
Drømmer
|
Nå går det bra, de mener at medisinen jeg sto på gjorde det mye verre siden jeg fikk allergisk reaksjon ellers på kroppen også, fikk Pencilin etterpå men viste seg at jeg var visst allergisk mot det også. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har progressive briller og det fungerer greit nok å bestille briller på nett som solbriller. Det blir ikke optimalt, men bedre enn å betale 13000 kr for et par solbriller. Problemet på nett er jo at de ikke vet hvor i brillen/glasset øyet ditt er og derfor blir det progressive glasset ikke tilpasset riktig. Dvs at sterkere styrke går for høyt opp eller for langt ned og det blir for meg kvalmende og jeg føler meg bilsyk stort sett hele tiden. Om det bare er en litt mindre diff så må jeg høye hodet eller senke for å se riktig. Slitsomt nok, men jeg overlever det på "pyntesolbriller" (dvs de jeg ikke leser med eller kjører bil med). |
![]() |
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
#7 |
ctrl+z
|
Ja, det er nettopp det. Jeg betalte 14000 i mars 2023 og da valgte jeg den billigste innfatningen jeg kunne.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|