Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Karens of the world - si fra!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-24, 17:03   #1
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Eg er yrkesskadd, så å gi beskjed fell seg eigentleg ganske naturleg. Men eg kjenner også at det er eit overskotsprosjekt, så akkurat no er eg der i livet at humla får suse. Det er litt dumt, for eg trur at om alle som kan hjelper til med litt justering i samfunnet (svulstig sagt) så vil det gjere ein skilnad.

Gammel 22-05-24, 17:49   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer egentlig mest på om vi har et navn til den mannlige "Karen", eller er det kun damer i sin beste alder som driver med slikt?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 18:11   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg lurer egentlig mest på om vi har et navn til den mannlige "Karen", eller er det kun damer i sin beste alder som driver med slikt?

Hvis ikke kunne vi kalle dem opp etter han som stakk meg med paraplyen sin fordi jeg syklet på fortauet. Men dessverre vet jeg ikke hva han heter.

Gammel 22-05-24, 18:17   #4
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Karen og Umbrella Man klinger da bra det, My.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 19:19   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvis ikke kunne vi kalle dem opp etter han som stakk meg med paraplyen sin fordi jeg syklet på fortauet. Men dessverre vet jeg ikke hva han heter.

På Marienborg? Der har jeg også blitt skjelt ut som "råsyklist" - vi middelalderne damer tok det som et kompliment

Gammel 22-05-24, 19:43   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

På Marienborg? Der har jeg også blitt skjelt ut som "råsyklist" - vi middelalderne damer tok det som et kompliment

Nei, det var i Olav Tryggvassons gate, utenfor Søstrene Grene og Dromedar (så ikke så mange andre steder å sykle, siden bussen kjører i veien), og jeg syklet i gangfart.

Men det var vel i Marienborgområdet at en kvinnelig norgesmester i landeveissykling, som trente til VM, ble presset av veien og ut i grøfta, og skadet slik at karrieren ble ødelagt. Vitner så at bilisten åpenbart gjorde det med vilje (kjørte forbi, bråbremset foran syklisten og speedet opp og kjørte videre i stor fart, til tross for at syklisten kjørte av). Dessverre ble bilføreren aldri tatt. Sikkert ikke samme person, men tydeligvis flere som har et horn i siden til syklister langs Osloveien.

Sist redigert av My : 22-05-24 kl 19:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 18:25   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det er en ting som irriterer meg litt: Det er alltid (de middelaldrende) kvinnene som får kjeft, blir latterliggjort og hengt ut for å være nægete. Og egenskapen får et kvinnelig navn. I de nabolagsgruppene jeg frekventerer er mennene like snipete, nægete og brysomme.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.