Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Karens of the world - si fra!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-24, 15:45   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Da tenker jeg at man ikke skal bruke Karen begrepet, for det handler nettopp om å snipe. Å si ifra og være Karen er to helt forskjellige ting. Så da får man bestemme seg, tenker jeg.

Jeg er blitt kalt Karen hele tre ganger de siste ukene. -
Alle gangene fordi jeg vennlig og smilende har bedt om å få sitte på setet der de har hatt veske/sekk på busseller tog. Og jeg har virkelig ikke vært snipete i det hele tatt, men det åvære så frekk at jeg ber om å sitte, har vært nok til sure «OK, Karen».
Jeg har spurt mange ganger og fått sitte uten kommentar, men med unnskyldende smil, da.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.