Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kjole, skjørt, shorts?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-24, 09:30   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole, skjørt, shorts?

Nå vet jeg verken hva du synes er fint, eller om du har behov for ekstra store størrelser og hva du legger i "frodig", men hvis du ser på Zizzi.no så er det i alle fall bilde av frodige damer i mange ulike typer shorts, så kan du se hvilke modeller du synes ser fine ut på dem? Der er det både løstsittende og smale, avslappet og mer dresset. Jeg synes for eksempel den som heter "Chinosshorts med lommer" er en type som kler mange, og er såpass nøytral at man kan gå litt bananas med fine sommertopper til.

https://www.zizzi.no/dame/shorts/?start=46&sz=44

Ellers er det jo alltid et alternativ med sykkelshorts under kjole da, jeg har en slik lett shaping sak som går litt nedover lårene men ikke så langt som ned til en kjolekant (for meg i alle fall).

Selv har jeg nettopp kjøpt meg en vid, knelang denimshorts fra Weekday, som jeg liker veldig godt, og synes ellers at det er flere fine der. Men det kommer jo litt an på hva slags stil man har også. Jeg er også glad i shorts som er så vide at de nesten ser ut som skjørt. Slik som dette.

Sist redigert av My : 16-05-24 kl 09:38.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.