Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-24, 22:53   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har begynt å høre på platene til Kari Bremnes, fra begynnelsen. Og herregud!

Jeg har alltid elsket henne, sangene hennes er bakgrunnslyd for så mye i livet mitt, men det er så lenge siden jeg har hørt på hele plater, det er så lett å bare strømme en og en låt. Men å høre hele album!

Berg og Båre! Der kor berg og båre brytes vil det alltid tære, på den skjøre, smale stripa, mella flo og fjære...

Jeg har cursh-et (eh - hvis man kan kalle det det) på alle de tre Bremnes-musikerne i årevis. Men Kari er den beste. Akkurat Berg og Båre er et fantastisk eksempel på hvordan melodien så fullstendig underbygger teksten. Jeg kan nærmest kjenne bølgene ("båra") slår for hver bokstav i teksten:

Der Kor Berg og Båre Brytes

Nyyydelig.

Jeg er også veldig glad i Svarta Bjørn-albumet, selv om bakgrunnshistorien er tung og trist.

Nå ble jeg sittende og høre Kari Bremnes-sanger.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.