Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har dere planer på 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-24, 21:07   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

For en 19 åring er det litt mindre foreldre-forpliktende. Det er noe av problemet for min 13. Åring. Jeg eller faren måtte jo vært med. Vi kan jo ikke de de henne alene.

Jeg tipper hun får flere sjangser når hun blir eldre

Ja, en kollega av meg skal dit fordi hun følger sin datter som er på alder med din. Jeg hadde ikke latt en 13-åring dra alene nei.

Gammel 14-05-24, 21:59   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, en kollega av meg skal dit fordi hun følger sin datter som er på alder med din. Jeg hadde ikke latt en 13-åring dra alene nei.

Er det nå jeg skal inn og avspore skikkelig at jeg fikk dra alene på Alice Cooper konsert når jeg var 12 år! Det var tider.

Gammel 14-05-24, 22:10   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Er det nå jeg skal inn og avspore skikkelig at jeg fikk dra alene på Alice Cooper konsert når jeg var 12 år! Det var tider.

Til en storby i et annet land?

Gammel 14-05-24, 22:22   #4
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Til en storby i et annet land?

Nei, Skedsmohallen en mil eller to unna der jeg bodde. Med to venner på 12 de også, vi gikk i 6.klasse. Galskapens greier. Var kult da. Kompisen min mista en sko, ellers gikk det bra.

Gammel 14-05-24, 22:29   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nei, Skedsmohallen en mil eller to unna der jeg bodde. Med to venner på 12 de også, vi gikk i 6.klasse. Galskapens greier. Var kult da. Kompisen min mista en sko, ellers gikk det bra.

Ja, galskap nok det. Men i dette tilfellet måtte de jo evt ta fly til Stockholm og overnatte, og komme seg mellom hotellet og arenaen på egenhånd i tillegg, så det blir vel enda et hakk opp og ganske urealistisk for en 13-åring. Selv på den tiden vil jeg tro (ellers er 15 år gamle My litt misunnelig på den Alice Cooper-konserten)

Gammel 14-05-24, 23:20   #6
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen planer for 17. mai, annet enn å ta det med ro. Alle barna er voksne og flyttet hjemmefra. Mellomste med to barn og kjæreste bor et stykke unna. Hvis barnebarna vil og foreldrene sier vi kan, er det mulig vi tar turen dit.
Jeg har de 12 siste åra ikke orket alt ståket den dagen så det kan bli en liten posjonsprøve.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-24, 17:20   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, galskap nok det. Men i dette tilfellet måtte de jo evt ta fly til Stockholm og overnatte, og komme seg mellom hotellet og arenaen på egenhånd i tillegg, så det blir vel enda et hakk opp og ganske urealistisk for en 13-åring. Selv på den tiden vil jeg tro (ellers er 15 år gamle My litt misunnelig på den Alice Cooper-konserten)

amylin er også misunnelig på den Alice Cooper-konserten. Mener han hadde en konsert i Drammenshallen også, som jeg ikke fikk lov til å dra på. Meget mulig det er den konserten i Skedsmohallen altså.

Min eldste dro alene på konsert da hun var 15, men da satt jeg og kjæresten på café i nærheten av Oslo Spektrum. Yngste har vel ikke vært på konsert alene enda, men nå jobber han på konserter og får med seg mer enn nok. Dog med mor i nærheten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.