|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Alene med bjørn eller mann i skogen? | |||
| Bjørn |
|
6 | 11,32% |
| Mann |
|
43 | 81,13% |
Annet: Jeg utdyper - Master i tråden!
|
|
4 | 7,55% |
| Deltakere: 53. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alene med bjørn eller mann i skogen?Det jeg synes er mer interessant er spørsmålet om man vil møte en bjørn eller en mann som angriper deg. Der hadde jeg heller ønsket meg en bjørn enn en mann, for da spiller intensjonen til vedkommende inn. Jeg tror jeg hadde hatt større sannsynlighet for å slippe unna en angripende bjørn enn en angripende mann.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Alene med bjørn eller mann i skogen?
Hva får deg til å tro det? En bjørn kan løpe i 50 km/h, du har ingen sjansen til å løpe fra den. Den kan også slå deg i hjel med ett eneste slag, og veier opp mot 200-300 kg (avhengig av kjønn).
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alene med bjørn eller mann i skogen?
En bjørn vil i utgangspunktet ikke drepe et menneske. Den vil forsvare seg om den føler seg truet. Antakelig stukket av på et tidspunkt. Dyr som angriper gjør det i forsvar. En mann som gjør det, gjør det av ondskap. Stor forskjell. Og det gjør situasjonen mer uforutsigbar i mine øyne.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|