Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-24, 22:38   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Lipødem i bein og armer, som det bare blir mer og mer av. Det er slitsomt, hemmende og vondt, og ser ikke ut. Og jeg har ingenting mer å gjøre for å bedre på situasjonen. Ingen hjelpemidler, kur eller rettigheter. Det som gjør meg forbanna rr at det varierer så veldig hva slags hjelp man får. Noen steder får en både svære pulsatorapparater og gratis tilpassede og målsydde kompresjonsplagg, som i hvert fall kan lindre og hjelpe noe. Men akkurat her jeg bor er det ingen rettigheter, og så og si ingen hjelp å få. Det kjennes ganske dritt å bare måtte se på at legger, lår og armer ++ blir større, mer klumpete, hardere og vondere, uten å kunne gjøre noe som helst med det. Og jo mer lipødemet utvikler seg, dess vanskeligere og mer hemmende vil det bli å ha det. -Sint og motløs nå. Og sitter hjemme og trassbestiller kompresjonsklær fea Temu, fordi jeg ikke har råd til alternativene.

Kaija er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.