Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)
Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.
Jeg kan helhjertet støtte alt Skremmern sier i denne tråden .
*gift med ambulansesjåfør i Oslo*
Tidligere medlem i Boot boys, eller? Han som kalte Ali en jævla gris var tidligere medlem av nynazistorganisasjonen Boot boys. Slike gutter, det viil gamle Norge ha. 
Jeg var Youngstorget på lørdag og hørte en av de tilstedeværende sykepleierne fortelle om hva hun opplevde. Det var sterkt og provoserende.
Å fosvare yrkesgruppen sin: Jeg er historiker, og historikere er stort sett temmelig skikkelige folk som er villig til å vurdere et hvert synspunkt når det dukker opp nye kilder eller nye funn. Men i vår gruppe finnes det også råtne epler. Feks finnes det en historiker som heter David Irving, som benekter Holocaust. Hadde jeg gjort som Skremmern eller Skytten, ville jeg forsvart ham som et medlem av min yrkesgruppe. Men ettersom jeg er i stand til å skille skitt og kanel, så greier jeg BÅDE å være stolt av yrkesgruppen historikere OG peke ut råtne epler og ta avstand fra historieforfalsking, juks og fanteri. See? Det var ikke så vanskelig. 
Så man kan sikkert anta at de aller fleste ambulansesjåfører er flotte flinke mennesker (som muligens burde debriefes bedre og oftere) MEN at de i gruppen befinner seg noen som ikke burde vært der og som er en skam for yrket.