Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan du anbefale meg en treningstights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-24, 22:39   #1
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du anbefale meg en treningstights?

Jeg elsker Kari Traa Julie tights. Sitter som støpt, selv på min myke mage. Har brukt disse i mange år og vasket ørten ganger. Holder fasongen og nupper ikke. https://www.fjellsport.no/merker/kar...yABEgKoY_D_BwE

Gammel 08-04-24, 23:15   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg elsker Kari Traa Julie tights. Sitter som støpt, selv på min myke mage. Har brukt disse i mange år og vasket ørten ganger. Holder fasongen og nupper ikke. https://www.fjellsport.no/merker/kar...yABEgKoY_D_BwE

Dette er min favoritt og.

Gammel 09-04-24, 00:26   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Den var skikkelig fin. Hvordan er størrelsene?

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-24, 09:11   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Helt normal synes jeg. Jeg har M, og bruker 38, av og til 40 i sånne størrelser.

Gammel 09-04-24, 14:45   #5
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Normal til litt romslig, synes jeg. Men samtidig veldig fleksibel. Har Julie-tights som har funket like fint i høyst ulik kroppsvekt.

Gammel 09-04-24, 15:29   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Niike Epic Lux fra 2010. Kvalitet, design og komfort er fantastisk. Har flere av de nevnte, de er greie. Bara er lodden og har dårlig passform, Eyda ruller ned når jeg løfter vekter, enten den er passe eller litt for stor. Gjenstår å gjøre som ungene, å kjøpe Lululemon.

Gammel 09-04-24, 15:56   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig fornøyd med disse. God hold og høy i livet: https://www.helzt.com/products/women...s-carbon-black

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-24, 17:59   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for mange tips! Jeg glemte å nevne at jeg har kraftige legger. Har hatt treningstightser fra Nike og Kari Traa uten at de har vært for trange i leggene, men om noen av de dere har anbefalt er ekstra trange rundt leggene, er det fint om dere sier ifra!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.