|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: La oss spekulere!
Dette beskriver hele forskjellen for meg. Glansdagene. De kongelige har ikke glansdager. Eller hele livet, fra de blir født (eventuelt gifter seg) til de dør, er en eneste lang glansdag. Victoria Adams hadde ingen hørt om før Spice Girls, hun hadde trolig en helt normal barndom (med forbehold, jeg aner ingenting om barndommen hennes), og nå er det fint lite som skrives om henne, selv om hun fortsatt er en kjendis. De kongelige har dette på livstid, i tillegg til at det stilles svært strenge krav til hvordan de skal te seg og se ut, og hvor mye de skal dele offentlig.
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: La oss spekulere!Jojo, men vi begynte jo å snakke om kronprinsesse Kate. Hun levde også et sivilt liv fram til hun ble offisielt sammen med William. Men så er det ikke noen vei ut i andre enden om hun fortsetter å være gift med ham, jeg ser den.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: La oss spekulere!
Her dad drove her in a Mercedes to school
|
![]() |
| Trådverktøy | |