|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kate og resten av de kongeligeMen er bildet gitt ut for å være av familien her og nå? Jeg forsto det mer som at hun la ut et bilde av seg og barna (fra før operasjonen en eller annen gang), i anledning morsdag.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kate og resten av de kongelige
Det er godt mulig altså, jeg får aldri med meg sånt. Men uansett bidrar det jo til mystifiseringen rundt hennes person.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Jeg er enig i dette. Det er storm i et vannglass. Jeg mener at bildet burde vært merket, men dette er altså en helt vanlig photoshopping av bilder som fotografer gjør hele tiden. Det er kjempevanskelig å ta gruppebilder der alle ser bra ut så det er relativt vanlig å ta flere enkeltbilder og sette dem sammen. Men gjøre en mye bedre jobb enn dette.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Jepp. Vi tok nylig gruppebilder på jobben, og fikk beskjed om at det var mulig å lime ansiktet fra et annet bilde på det bildet som ble valgt - hvis man virkelig syntes man var uheldig.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|