Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp til ernæringsprosjekt!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 23:56   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til ernæringsprosjekt!

Noen har vel ett eller annet de kan bidra med. Dekke noen tallerkner, brette servietter, være håndtlanger osv.
Jeg jobber selv på en slags institusjon og er vant med å jobbe med "hendene på ryggen". Utrolig hvor lite en kan hjelpe til med for å få følelsen av og ha hjulpet masse.

Når det gjelder ernæring er jeg veldig for å få middagen til middagstider og ikke kl.13-13.30. PÅ den måten kan man få lurt inn et formiddagsmåltid ( brød, frukt eller annet).
Ettermiddagskaffen er viktig. Den generasjonen som befinner seg på institusjon nå er vant med det. Kaken som kommer ved siden av er vel greit? Behøver ikke være store stykket.

Skulle gjerne ha skrevet mer, men jeg hører senga roper.
Lykke til med prosjektet. Ernæring er spennende tema.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.