|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeEnig i at han er helt på styr, men hvorfor bare initialer? Jeg måtte tenke hardt og google litt før jeg skjønte hva dere pratet om.
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJeg tok en tur innom FB-siden til PWA |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
For å være ærlig så ville jeg ikke skrive ut navnet hans pga jeg ville markere avstand, avmakt og egntlig av samme grunn som vi ikke skriver navnet til teroristen AAB. Ikke det at dette er det samme, men jeg følte meg dårlig av å lese de screeshotsene jeg ble tilsendt i morges.
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Nå ble jo saken større, men for meg handler det ofte om at jeg sjelden kobler hvem det snakkes om ved forkortelser. Jeg hadde ikke fått med meg innleggene da det ble diskutert her først.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|