Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-24, 16:09   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg fikk en brå oppvåkning rett før mai i fjor da datteren plutselig erklærte at hun ønsket humanistisk konfirmasjon, heiv meg rundt og meldte meg inn i HEF, skaffet henne det kurset hun ønsket seg og på en "det skjer i alle fall ikke om du ikke prøver" hail Mary sendte jeg mail til Østmarksetra og skrev at "jeg antar dere er fullbooket, men?" Og fikk til svar at de hadde ett rom igjen, i perfekt størrelse for oss ... Datteren skal bruke min mors bunad sydd på Husfliden i Ålesund og så lenge jeg har vasket håret og har på klær så er det virkelig ikke nøye hva jeg har på.

De fikser alt, vi bare dukker opp, spiser og betaler. Sånn jeg liker det.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.