|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJeg får vondt i magen bare av å tenke på å skulle vite at man hadde en plagiert masteroppgave samtidig som mam steg i gradene politisk og ble forskningsminister. Det er så ille. Og hun må jo ha visst at dette en dag ville måtte komme frem? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Dette - akkurat dette. Jeg blir så flau, ja, så skamfull bare ved tanken på å skulle gå rundt og vite dette mens man stiger i gradene på et så høyt nivå. Hvordan er der mulig å ha mage til det? Det er så på viddene at jeg ufrivillig kjenner litt medynk også - selv om fallet jo er fullstendig selvforskyldt.
|
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeNå var vel det hun plagierte en oppgave hun selv hadde skrevet tidligere. Det som manglet var henvisninger til hennes egne, tidligere verk. Noen overskrifter der ute brød seg ikke med den presiseringen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Hun har plagiert fra to tidligere masteroppgaver og en lang rapport.
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Jeg ønsker meg en forklaring som ikke er laget for å være klikkfrister. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet er jo ikke bare snakk om manglende referanse heller, det er ren klipp og lim. Inkludert skrivefeil.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Vi er oppe i 3 masteroppgaver pluss oppgaven nå. Sist redigert av Bonzai : 19-01-24 kl 23:27. Årsak: Lagt inn lenke |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, hun har plagiert minst to andre masteroppgaver. Det er studenten hun tok til høyesterett som har plagiert seg selv.
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Nei, det var vel den andre saken, den hun prøvde å få en student dømt for.
|
|
|
#10 |
|
Lesende
Der kan dere se. Jeg skjønte lite og misforsto resten av det jeg leste. Bra noen andre kan gi meg teskjeer på dette. Takk til dere alle. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|