|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nju nja njo
|
Sv: Tråden for oss som spiller i korpsVi har fått nye noter som skal brukes til vårkonsert og det er så gøy. Jeg er alltid mest motivert for å øve når notene er ferske, heller enn når detaljene må finpusses.
|
|
|
#3 |
|
nju nja njo
|
Sv: Tråden for oss som spiller i korps
Enig. Får inspirasjon til tema for egne konserter.
|
|
|
#4 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for oss som spiller i korps
Skal ikke si at det var avgjørende for alle, men for mange både voksne og ungdommer i mitt korps er Sensommerkonserten. Alle skolekorpsmusikanter fra 14 år og oppover inviteres med en uke i august. Noen ganger er det siste uka i sommerferien, andre ganger første skoleuke. Det en intensiv uke med øvelse mandag, tirsdag og torsdag, og øvelse på søndag formiddag og lydprøver og konsert søndag kveld i en stor park i byen. Det er proffe sangsolister og alltid stappfullt. Alle notene deles ut på mandagen (men jeg tror det er litt gjenbruk fra tidligere altså). Det er helt uforpliktende og gratis, og man binder seg ikke noe mer enn til den ene uka.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|