|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Makta - hva synes du?Jeg synes serien er helt fantastisk, og at de balanserer godt mellom parodi og alvor. I dagens episode synes jeg de, mer enn tidligere, fikk frem at Reiulf Steen var en veldig kompetent politiker med et genuint engasjement, og så er det interessant (og rimelig) at Gro Harlem Brundtland fremstår som litt mindre sympatisk nå etter at hun har fått makta enn hun gjorde til å begynne med i serien.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Makta - hva synes du?
Ja, det har jeg definitivt lagt merke til! Kommenterte det akkurat til mannen min. Sist redigert av Hyacinth : 14-01-24 kl 23:20. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Makta - hva synes du?Jeg har sett dagens episode nå! Likte den også godt og det var (minst) to grep som var gøyale. Å se Torbjørn Harr ut og inn i rolle og ikke minst det de kalte for Høyres hus!
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 28-01-24 kl 22:11. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Makta - hva synes du?
Lo også godt av Høyres hus, selv om det stengt tatt er et selskap jeg forbinder mer med ap enn høyre. Men det er jo klart Norges mest staselige kontorer.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 29-01-24 kl 09:30. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|