Sv: Märtha Louise og media
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Nå sier han at han og Martha leder vei med dine holdninger. Så det er jo ganske åpenbart at hun støtter ham.
Det er helt forferdelig å se på hva han holder på med. Han går til angrep på nordmenn og generaliserer over en lav sko - påstår at vi er erkekonservative og slemme og rasister og ignorante, hele gjengen. Han hevder at mediene bare er ute etter å tjene penger på ham, og skriver ved flere anledninger "Martha and me".
Han skaper avstand mellom henne og alt hun kommer fra med hvert eneste utspill han kommer med. det er skremmende og fælt å se på. Og ja, jeg har dette direkte fra kilden, dvs hans egen instakonto, så det jeg kritiserer, er ikke de norske mediene har fremstilt skjevt og usant for meg.
dette er ekkelt, det er stygt og det er slemt. Noen av kommentarene han kom med til folk som selv har vært rammet av selvmord i familien, er direkte ondskapsfulle.
Fy fillern, for en ekkel situasjon.
Og jeg tror ikke kongen adresserer dette i nyttårstalen. Hvordan skal han kunne komme inn på det, liksom? Han kan jo ikke si at han dessverre har fått en gal svigersønn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|