Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-23, 13:20   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror ikke at jeg skjønner problemet. Så hvis jeg sitter på det ytterste setet, så vil du at jeg skal flytte meg inn hvis den på innsiden av meg går av?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det trenger du ikke, synes jeg, men du må heller ikke blokkere for de som vil sette seg i midten. (...) Men på t-banen er det jo stort sett lett å sette seg i midten/innerst, det er noe annet på bussen, hvor det er mye trangere.

Ja, jeg vil at du skal flytte deg til det setet som er innerst mot veggen i t-banevognen hvis det setet er eller blir ledig. Det gjør det svært mye enklere å sette seg ved siden av deg for nesten person. At dette ikke er noe dere har reflektert over syns jeg regelrett er merkelig. Er dere veldig små, spreke og spretne? Kan det være derfor? Hvis det sitter tre stykker på et to-pluss-to-sete på T-banen, så er det aldri lett for meg å sette meg på det setet som er innerst. (Kanskje med unntak av hvis det sitter tre ganske små barn i de andre setene.) Hvis det er så fullt på t-banen at jeg vurderer et slikt sete, så er sannsynligheten svært stor for at t-banen begynner å gå mens jeg setter meg. Da har jeg ikke balanse og har heller ikke noe å holde meg fast i. I tillegg har de tre andre passasjerene ofte bein som står litt her og der, og gjør at plassen mellom setene er ganske begrenset. Legg til ryggproblem og belastningsskader (ja, det er selvsagt mitt eget problem, men likevel!) samt at jeg alltid har med sekk, så blir det faktisk ganske vanskelig å komme seg på plass.

Å flytte seg inn ett sete er, i de aller fleste tilfeller, uproblematisk.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.