|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#361 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Fredag! Sliter nå med kulde og mørke, jeg synes det blir verre og verre for hvert år. Men det er koselige ting i kalenderen de neste ukene, og et par spennende prosjekter på jobb, og vipps har solen snudd. Jeg er ikke så julete av meg, men solsnu er tingen! |
![]() |
![]() |
#362 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Ikke i dag men i går: Overvar en fantastisk disputas. Tanteskatten min forsvarte doktorgraden sin og det var bare skryt å høre. Jeg er såå stolt av henne.
#363 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Huset fullt av ungdom i går, inkludert en bonussønn fra tidligere forhold og bonusdatteren til eksen. Syns det er så utrolig fint at ungene har fått gode venner i disse ungene som tilfeldigvis har kommet inn i livet deres.
#364 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Formen begynner å bli gradvis bedre av covid.
#365 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16
Og i dag var hun endelig på håndballbanen igjen, og i ettermiddag skal hun spille fotballkamp.
#367 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Så flott, Nextlife.
#368 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg er svært glad for at jeg slipper å bekymre meg for økonomien nå bilen streiker. Det kommer noen og henter den, vi har jo 12 mnd mobilitetsgsranti etter at den var på service. Det er nærmere 12 DAGER enn 12 MÅNEDER siden det. Jeg regner med det kan koste noe å få den til å fungere igjen, i verste fall bør vi se etter ny bil.
#369 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Så mye fint i tråden.
#370 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg har fått et knakk på vindusruta, et "hadet-vink," og et lite smil fra et barn på 2.5 år, som helt siden hen begynte i barnehagen i august har vært veldig uttrygg, kun ha villet ha kontakt med den voksne som var nærest i tilvenningstiden, og som har ignorert meg som om jeg var luft. Det lille sekundet det varte varmet lant inn i sjela.
#371 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jammen bra, Karamell! Men jeg er fremdeles litt sånn månebedotten av at bagasjerommet ikke lot seg åpne da. Men god service når det først var så gale, det er jeg enig i!
#372 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Ja, det sto jo et Plantasjenark i låsen.
#373 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16En dag nærmere helg.
#375 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg er glad for overnattingsbesøket mellomste skal ha i helgen og som han ser veldig fram til. Det er en gutt som gikk i klassen hans bare ett år og som generelt ikke har det så godt, men han og mellomste har holdt kontakten etter at han flyttet. De gamer sammen hver dag og både hans foreldre og vi er villige til å kjøre den timen det tar hver vei for at de skal kunne møtes fysisk. Dessverre skal denne gutten flytte nok en gang og denne gangen så langt unna at å møtes vil bli både dyrt og tungvint, men vi får holde på treffene så lenge det lar seg gjøre og jeg regner med de fortsetter å game sammen heldigvis.
#376 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg er glad for familie og nære venner som har et avklart og avslappet forhold til julegaver. I dag setter jeg ekstra pris på det.
![]() |
#377 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Nyren er godkjent på førjulsjekken! Alt er bra.
#380 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Har vært på live-innspilling av en bok-podcast i kveld («Menn uten midje kan også lese», Alexander Sandtorv og Kristopher Schau). De snakket om da vi var yngre, som er boka vår boksirkel snakket om i forrige uke, så det gjorde det ekstra morsomt.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|