|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg er glad jeg bor i Norge, med norsk helsevesen. Jeg vant ikke de beste genene. Og da er det virkelig en lykke ar jeg bor et sted hvor man følges opp og får hjelp, uten at det koster mer enn egenandelen.
#323 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Det er kommet et utdelingspunkt for REKO-ringen rett borti gata for der jeg bor. |
![]() |
![]() |
#324 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Dugnad (ja, faktisk!) sammen med den koseligste gjengen. Idretten til frøkna har fått tildelt kafétilbudet på byens største julemesse, og i dag var første dag. Tredje dugnadshelg på rad for min del, men det føles faktisk meningsfylt.
#325 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16
#326 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Det ble et veldig hyggelig selskap her i heimen i dag. Mye prat og latter og maten ble veldig godt tatt i mot. Noen diskusjoner ble det også, som vanlig, helt uten at noen fløy i tottene på hverandre. Folka mine er de beste altså. |
![]() |
![]() |
#330 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16jeg har tuslet rundt og ryddet masse på plass rundt om i nyhuset. Og så har jeg sendt ut hemmelignissevenner til de som skal ha.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#331 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Er på hytta og der dukket plutselig opp noen karer fra vann- og avløpsetaten på døra her. De mente på at den bekken som har dukket opp på tomten, og som jeg har styrt noe voldsomt med grøftegraving og styr for å få under kontroll, kanskje skyldtes en lekkasje fra deres side. Så da kan jeg kanskje lukke i hvert fall en av grøftene.
#332 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Besøkte sønnen min i Madrid i helgen.
#333 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Det har snødd mye her og vært mildvær for så å bli frost. Veiene ser ut deretter.
#334 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg er alene hjemme og har lagt meg i badekaret med frokost og kaffe på taburetten ved siden av. Helgens feber er borte, hals og nese normal. Noe som ligner merkelig på tiltaksLYST har dukket opp. Juhu! Da blir det kanskje dansing på meg i kveld. |
![]() |
![]() |
#335 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg er på et ganske mørkt sted for tiden. Så jeg forsøker virkelig å finne de bittesmå tingene som gjør meg glad.
![]() |
#336 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Levende lys er så mye kosligere enn LED kubbelys synes jeg. Her går det I flere kubbelys og telyse omtrent hele mørketiden.
#337 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Forsøker også å tenne mye lys for tiden; har så mange pakker liggende også. Går i telys hos meg.
#338 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg finner sjelden noe å være glad over. Ikke det at jeg er kronisk trist, men bare flat og jevn kanskje. Jeg er godt i gang med julegaver da, det er jo en bra ting, uten det gjør meg lykkelig akkurat.
#340 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|