|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#481 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16
Ja, vet. Det er sikkert supert mesteparten av tida, men så får man sånne dager en gang iblant.
|
|
#482 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #16Vi har kjørt piggfritt i alle år. Det fungerer supert på de aller fleste dagene (og her er det bratt). Men vi har muligheten til å la bilen stå da, de svært få dagene det er problematisk (men da har også piggdekkene problemer). Det hjelper med tung bil og sterk motor.
|
|
#483 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16Kjører også piggfritt. Hadde pigg i 1 eller 2 sesonger for det fulgte med bilen da jeg kjøpte den. Det syns jeg var stress både med avgift og når man kan bytte for jeg gjør det ikke selv.
|
|
|
#484 |
|
søt
Sv: Gruffetråd #16Jeg har også piggdekk på både bil og sykkel. Snart.
|
|
#485 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #16Skummet gjennom snøsvarene, men det er jo også betraktelig flere biler på det sentrale østland enn i resten av landet. Må ikke glemme det heller.
|
|
#486 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16Tror flere her sørpå tenker at "neida, detta går så bra så" eller lignende enn de lenger nord gjør. Men ingen her lærer tydeligvis. Selv med alle advarslene i de siste ukene, men spesielt siste uka, så klarer jo ikke folk å skifte dekk i tide. Vil tro de fleste kjører piggfritt så det er jo ikke om å gjøre å vente til siste liten liksom.
|
|
|
#488 |
|
søt
Sv: Gruffetråd #16Klem til alle som trenger det.
|
|
#490 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Vi har hatt sånne folk i vår it-avdeling.
|
|
|
#491 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #16Au!
|
|
#492 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16På tur i Italia også regner det kraftig nesten hver dag - idag kom det omtrent 50mm
|
|
#493 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråd #16Jeg skulle trene styrke i dag. Jeg løfter vekter en stund, og så bøyer jeg meg litt for å flytte på en treningsbenk … det gjør man ikke ustraffet … klikk, sa det og så klarte jeg ikke å reise meg opp. Tre timer senere er høyre side av korsryggen fremdeles DRIT vond.
|
|
|
#494 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #16Jeg synes jeg er sår i halsen. Det er ikke så rart. To av ungene er sjuke. Men jeg skal ha en STOR operasjon på tirsdag og jeg ORKER ikke å få den utsatt!!!!
|
|
|
#495 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #16Gurgle med vademecum og sov masse, og ullsokker, er mine råd når det skraper i halsen. Jeg syns ALLTID det virker (men vet jo ikke hvordan det ville gått om jeg droppet det.
|
|
#496 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #16Idag er det skikkelig langfredag. Jeg vil ha helg nå!
|
|
#497 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #16Samme her, Millen. Dessverre drukner jeg i jobb i helga.
|
|
|
#498 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #16Flytur til London uten toaletter som virker. Og flyet har ikke tatt av fra Gardermoen enda. I tillegg er det komplett kaos under boarding.
|
|
#499 |
|
Introvert optimist
|
Du verden! Hvilket flyselskap? Er det lov å ikke ha fungerende toaletter?
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|