|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelBrudd på interne regler kan jo medføre at man mister jobben da, og det er da virkelig en straff. Ellers synes jeg det er veldig spesielt at noe må være nedfelt i norsk lov for at man skal kunne si at man ikke har lov til noe. Jeg er like bundet av interne regler i organisasjonen jeg er ansatt i som jeg er av norsk lov.
|
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Det ser ut til å være gjengs. Schibstedt har samme forbud, og de andre mediehusene også. Kamille er vel Egmont, de eier fx TV2. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
Man velger selv hvor man vil jobbe, og må da akseptere de retningslinjer som er kontraktsfestet.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Særlig når mannen hennes skryter av at de diskuterer/snakker om finanspolitikk til frokost og middag, og at kona selvfølgelig lytter til hans synspunkter. Da må jo hun selvfølgelig vite hvilke motiver han har for å påvirke i den retningen han gjør.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|