|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelOg angående Erna, så er jeg muligens farget av at jeg ikke er i nærheten av politisk blå, og dessuten av at jeg ikke kjenner henne. Men jeg har også, i mange sammenhenger, oppfattet mange av hennes uttalelser som arrogante, nedlatende og uten forståelse for hvordan mennesker har det. Jeg har drøssevis med eksempler. Det kan selvsagt likevel hende at hun er en hyggelig dame. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel
Helt enig. Jeg synes også det er vanvittig naivt å tro på krokodilletårene hennes, hun hadde mulighet til å undersøke dette lenge før.
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelJeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro om henne, jeg. Om hun visste noe eller ikke visste noe, det klarer jeg ikke å mene noe om. Jeg har virkelig ingen peiling. (Jo, jeg tror hun visste noe før valget, det tror jeg.) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|