Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et teknisk valgspørsmål - når man ikke lenger kan stryke kandidater

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-23, 14:52   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et teknisk valgspørsmål - når man ikke lenger kan stryke kandidater

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Forhåndskumulert? Hvem er det da? Vedkommende jeg vil ha "bort" er blant de øverste tre. Er h*n da forhåndskumulert?

På stemmeseddelen er det de øverste som har fet skrift som er forhåndskumulert.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 14:56   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

På stemmeseddelen er det de øverste som har fet skrift som er forhåndskumulert.

Ja, da kan jeg jo ikke gjøre noe med dette. Jeg kommer ikke til å stemme på andre partier, så da får jeg bare akseptere at vedkommende er der h*n er og heller (prøve å) ha tillit til at lokal ledelse har vurdert rett når de satt vedkommende så høyt.

Gammel 29-08-23, 15:03   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan krysse så mange du vil. Men, dersom du krysser alle så blir det jo litt mindre vits, siden du bare flytter alle opp i samme rekkefølge. Men, krysser du personer som står under den du ikke vil ha så rykker jo de foran på din liste. Og om mange gjør det samme så har det effekt.

Det er begrenset hvor mange slengere du kan gi (et visst antall rader på stemmeseddelen). Og ja, du "tar vekk" en liten del av kraften til det partiet du i hovedsak stemmer på. I Bergen, med et bystyre med 67 representanter 1/67 del. Men det kan absolutt være verd det. Jeg slenger folk.

Det skal veldig mye til at en stemme blir ugyldig. Så lenge du ikke stryker over partinavnet og skriver et annet parti. Det tror jeg hadde blitt vanskelig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.