|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #15
Det er nok livet. Må jobbe i seks måneder for å ha sykepengerettigheter, så jeg får bare holde ut. Håper det bedrer seg.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Åh, den er lei. Masse sympati herfra!
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare sånn at det er sagt. Jeg har forstått det slik at det er sykepenger fra NAV du må unngå i 26 uker for å opptjene rett til sykepenger. Det betyr at arbeidsgiverperioden ikke må overskrides, men at du har mulighet til å være kortvarig syk også i de 26 ukene. Det er i alle fall slik jeg tolker NAV.
|
|
#5 |
|
|
Dette har jeg også fått beskjed om.
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Det er sånn jeg også har forstått NAV, ja, Så man kan bruke egenmeldinger, og være sykemeldt i arbeidsgiverperioden i de 26 ukene. Men jeg tror at da kan man ikke ha fritak fra arbeidsgiverperioden.
|
|
|
#7 |
|
|
Jo, man kan det også. Jeg var helt fortvila (her inne også) over å ha fått den beskjeden, men det viste seg at de tre (!) NAV-saksbehandlerne som fortalte meg dette, tok feil. Jeg brukte hele vinteren på å telle dager og uker, og være helt ødelagt av stress i tillegg til sykdom, helt uten grunn.
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Det visste jeg ikke, så takk for informasjon.
|
|
|
#9 |
|
WF: Sausnebbet
|
Oi, takk. Dette var ikke jeg klar over. Nærmer meg maksdato og har smått panikk for hva som skjer etterpå. Skal på møter med nav og arbeidsuker denne uka, så da måjeg høre hva de sier om dette. Her er arbeidsgiver fritatt fra arbeidsgiverperioden. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|