|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva går gjennom hodet?
Men da har da vært sagt i en tidligere tråd her inne at det med å stå til høyre i rulletrapp ikke er en greie utenfor Oslo?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ER jo en greie som selv 7 åringen min kan, i lille ålesund i alle fall, og har vært det i flere år. Er er tekstet på rulletrappa også.
|
|
|
#5 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan bekrefte at det definitivt er en greie i Bergen ihvertfall. Og stort sett alle storbyer i Europa jeg har vært i ihvertfall. Jeg tipper at fenomenet ikke har oppstått i Oslo. At alle ikke følger det er også definitivt en greie i Bergen, så vi har samme utfordring her.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stemmer det. Forunderlig nok ble ikke denne storartede regelen oppfunnet i Norge. Jeg lærte å stå til høyre med et brak da jeg flyttet til London i nittenpilogbue.
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Det er en greie i Stavanger i alle fall. At ikke alle praktiserer det er en annen sak.
|
|
|
#8 |
|
WF: Sausnebbet
|
Jeg er skyldig i å ha postet noe slikt. Her jeg bor skiller sommerturistene fra Innafor seg godt ut på kjøpesenteret, der de ofte haster i vei og har det travelt og trenger seg fram og kanskje blikker oss uoppdragne barbarer fra den mer sedate lokalbefolknnga. Her står stort sett de fleste både ned og opp rulletrapper og rullebånd. På rullebånda har man gjerne med seg handlevogn mellom etasjene også. Og har vi kjørt vogna inn på båndet, låser hjula seg og en får ikke flytta på den uansett. Ingen kommer forbi da. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Nå får jeg i hvert fall veldig god trening i å øve meg på å tenke at det ikke er så farlig om ikke alle liker meg.
|
|
|
|
#10 |
|
Rockesøster
|
Kjære vene, jeg liker deg.
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Men det er jo sant. Jeg hadde ikke hatt peiling på sånne regler om jeg ikke hadde lest det her.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|