|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#681 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15Irriterende, meisje! Men kanskje det er billigere å reparere noe?
#682 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Gruffetråd #15Delen som har røket koster 6000 , pluss arbeidspenger. Da kan man også oppleve at det er et kretskort som har røket. Så jeg skal ringe imorgen å høre hva de sier, men tror det er lurest å kjøpe en ny.
#683 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg er pittelitt lei av regn nå. |
![]() |
![]() |
#684 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #15
Ta håndoppvaska med kost eller klut og sett tinga til tørk på et kopphåndkle eller en rist du bruker til baking. |
![]() |
![]() |
#685 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Utrolig irriterende med ting som ikke lar seg reparere økonomisk! Jeg heier veldig på utviklingen mot at man ikke kjøper maskin, men heller tjenesten "maskin som alltid funker" til en månedskost. Da vil produsentene ha insentiver til å lage maskiner som varer lenge, og som er lette å reparere. Det kommer, tror jeg.
#686 |
|
Det hadde vært gull!
![]() |
#688 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #15Innloggingstull på jobben, styrt av uforklarlige MS-greier. Type "her kreves full ID og langt passord" men kun tall godtas. Da får jeg feil fordi tall ikke er riktig. Hvem i h*****e godtok et sånt regime? |
![]() |
![]() |
#689 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Er dette en industriell oppvaskmaskin på jobb?
#690 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Desverre min egen private maskin, for privatsegmentet. Blir kjedelig å vaske opp på gamle måten fremover, til vi har fått løst det. Min en ukes ventetid på service, hvis vi velger å reparere.
#692 |
ej ikke møjkets heije
|
Hvis dere velger å kjøpe ny, så ville jeg vurdert en litt billigere modell. Jeg skjønner ikke helt hva en oppvaskmaskin til 50k kan gjøre som min til 5k ikke kan.
![]() |
#693 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
15. mai i år sluttet vaskemaskinen å tømme ut vann. Vi ringte service, det var 14 dager å vente pga helligdagene og antatt kostnad på nær 4000,-. Maskinen er seks år, var på nippet til å kjøpe ny. Men han på service forklarte at det var egentlig bare å bytte en plastdel bak fire like skruer. Så da kjøpte vi del for 1000,-og mannen byttet. Jeg skrur ikke elektronikk.
#694 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Vaskemaskinen på hytten gikk. Trolig enten når det var lynnedslag eller når det var strømbrudd pga trafo som havnet under vann (når det regnet så mye). Den er fra 2011, men føles jo som ny. |
![]() |
![]() |
#695 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Om du kjøper ny så AVBEFALER jeg Hisense på sterkeste. Maken til møkkamaskin skal du lete lenge etter. Jeg hater vår. Og den ble kjøpt under pandemien så er forholdsvis ny.
#696 |
|
Var 2 år på vår, for samboeren sjekket. Gikk ut i slutten av mai, sluttet å virke tidlig i juli.
![]() |
#697 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#698 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gruffetråd #155 år garanti, ja. Sier selgeren noe annet, bløffer vedkommende. Vi fikk ny vaskemaskin på garanti, den var drøyt 4 år gammel. |
![]() |
![]() |
#700 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #1518-åringen som skal begynne på folkehøyskole på lørdag oppdaget i går at han har mistet kortmappen med id-kort, førerkort og minibankkort, antagelig i begynnelsen av mai. Han har passtime i dag. Jeg er spent på om det gamle passet som ble klippet da han fikk id-kort er god nok legitimasjon.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|