|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Topp 3:
![]() |
#2 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?
Hva kan jeg si da. Jeg har hatt mange somre på Vaksdal. Har mye slekt der jeg. Ingen plass er så fin som Vaksdal om sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Drømmejobben har jeg. Det er nok ikke så mye annet jeg per dags dato kunne tenke meg å gjøre, men det er derimot mye jeg ikke utstår tanken på å ha som levebrød, blant annet:
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Eg har dessverre vingla mykje i min utdannings- og arbeidshistorikk. Eg enda opp med ei utdanning eg aldri har fått praktisert. Eg tvilar på om eg nokon gong kjem til å praktisere heller, ettersom eg møtte den berømte veggen i forsøk på å starte privat verksemd
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Drømmejobber:
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Det er altså sååå mange jobber/profesjoner jeg ikke har prøvd og aldri får prøvd, desverre.
![]() |
#11 |
litt skummelt
![]() |
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Topp 3: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Jeg klarer ikke komme med noen rangering. Høyt opp på lista over jobber jeg kunne ha tenkt meg kommer PP-rådgiver. På bånn-lista er selger for et produkt jeg ikke kunne ha stått 100 % inne for selv. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å skulle prakke på folk dritt.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ikke jeg heller, men jeg får gjøre et forsøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Læreryrket har aldri fristet meg. Jeg har en drøss lærere i familien (inkl. foreldre), og det som ikke frister meg er å måtte krangle med vriene unger/ungdommer, roe ned de som bråker, i det hele tatt være omgitt av 30 unger flere timer hver dag. Det hadde ikke passet for meg, selv om jeg er klar over at det fins mange positive og interessante sider. (Inkl. feriene ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg kan nok til en viss grad skjønne hva du mener. Jeg opplever ikke hverdagen slik, men det kan selvsagt være slik innimellom. Det er også tøft å måtte yte maks på jobb når man ikke er helt i toppform selv. Men generelt mener jeg at dette må være verdens mest givende yrke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Jeg må forresten legge til at jeg hadde ledd høyt og lenge hvis jeg hadde hørt for fem år sida at jeg kom til å bli lærer. Jeg synes det er litt trist at det er en sånn plan B for mange. Jeg synes nemlig det er helt topp. Enn så lenge.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
Jeg var en av de få som i studietida hadde læreryrket som plan A; det har jeg hatt siden jeg var fem år. Likevel er jeg en av de få som faktisk ikke har blitt lærer, men har jobbet med andre ting i snart ni år. Verden er rar!
![]() |
![]() |
#18 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?3 toppers jobber Sist redigert av turi : 27-08-07 kl 20:55. Årsak: Någre leifer |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Drømme - og hatjobb?Lurer på en ting - dere som nevner "hjemmesykepleier" som et av hat-yrkene, kan dere spesifisere hvorfor? Siden dette vel henviser mer til arbeidssituasjonen (i hjemmene til folk) enn selve yrkestittelen, mener jeg. :nysgjerrig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
litt skummelt
![]() |
For min del: |
![]() |
![]() |
![]() |