|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?Jeg har en Versa 2 som jeg har hatt i mange år nå. Den er jeg veldig fornøyd med. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
superbruker
|
Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?Jeg har en en 2 år gammel fitbit charge 4. Tryna ute med liten valp når den var ny og fikk et hakk i den i ene hjørnet. Den har fu gert helt fint frem til nå. Den har låst seg, gått i svart noen ganger. Batteriet har pluttømt seg i løpet av kort tid, typ gått fra 70 % batteri til tomt på et par timer. Tenker det er på tide å kjøpe ny. Kanskje jeg ikke burde ha fitbit i det hele tatt?
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?
Jeg også. Nå begynner remmen å bli litt slitt, men selve klokka fungerer som den skal.
|
|
|
|
#4 |
|
Ad astra
|
Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?Jeg har også en versa som jeg er veldig fornøyd med. Til sammenligning har jeg også en apple watch, som jeg elsker utseendet, sømløsheten (iphone/ipad/mac kobling) og funksjonalitetene til, men batteritiden er en vits!! Versaen lader jeg annenhver/hver tredje dag, og den gjør alt det nødvendige i forhold til aktiviteter osv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|