|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Kvinne, 50+Jeg var forresten ung mamma, og mine barn flytta ut lenge før jeg ble 50, så jeg og mannen har levd alene hjemme i mange år.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinne, 50+
Jeg er så redd for at jeg blir en dårlig bestemor. Jeg synes ikke det er noe moro med små barn, trivdes aldri med det som mamma heller egentlig. Men jeg blir kanskje klar når det en gang kommer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Kvinne, 50+
Man blir den aller beste bestemoren man kan. Jeg likte godt å passe og kose da de var babyer og småbarn, men elsker, og har utrolig god kontakt med de nå, de er 8 og 11 år. Selvstendige, fine mennesker man kan ha en direkte relasjon med.
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Kvinne, 50+Snart 53 år, barna 15 og 16. så det er nok litt å følge opp ennå. Har knapt merket overgangsalder, er i god form, har god råd, prøver å få mannen med på padel eller golf, noen hobbyer må det være bortsett fra hage og vedlikehold av hus. Når er det innafor å la tenåringer være hjemme alene i sentrale strøk? Har så mye jeg vil se og gjøre som jentene ikke er interesserte i.
|
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kvinne, 50+Jeg er 53, gutta er 21 og snart 18. Synes det er rart at de plutselig er store.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|