|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Del din enkleste smårett/tapasrettSaltbakte poteter med aïoli (potetene tar jo en halvtime i ovnen, men i mens kan du anrette de andre tingene du har, aïoli lager du på 30 sekunder med stavmikser).
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Del din enkleste smårett/tapasrettHvis du jobber i Oslo* på torsdag kan jeg skaffe deg nesten helt hjemmelagd grønn pesto og rød pesto, fra den lokale butikken her, den er veldig god. Og aiolien de lager er kjempegod også. Jeg skal uansett innom der på onsdag, så det er ikke noe ekstra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Del din enkleste smårett/tapasrettTakk for masse supre tips så langt! Jeg skal ha koldtbord på 17. mai også, og nå har jeg masse inspirasjon i denne tråden.
Dessverre ikke i Oslo, men hjertelig takk for det rause tilbudet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|