Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-23, 08:22   #321
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Nettavisen-tittelen er helt hårreisende, selvsagt. Jeg er likevel uenig i at det er pressen som må skjerpe seg, det er noen få redaksjoner.

Gammel 24-04-23, 08:34   #322
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare jeg som får grøsninger av parallelllen til Trump, «Fake news» og aktiv bruk av alternativer til sannheten? Durek HAR jo sine egne kanaler, og en helt egen agenda. Hva er det egentlig som har blitt skrevet av mediene, spekulative overskrifter til side, som ikke er formidlet av kilden selv?

Og denne evige bruken av media «når det passer meg selv». Det virker så uhyggelig kalkulert.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 09:05   #323
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett skup-intervjuet, men jeg har lest Märthas tilsvar, som jeg faktisk syns er ganske godt. Det ER et "asshole move" å lese opp Dureks beskrivelser av deres sexliv, og temmelig spekulativt. Det går an å omtale det uten å sitere, tenker jeg.

Jeg forstår også det hun sier er grunnen til at hun hadde med en powerpoint, og også at hun stilte spørsmål til salen. Det er det jo rom for i litt uformelle settinger, som et sceneintervju på sett og vis er. Det er jo ikke bare hun som har gjort det, liksom.

Det jeg blir litt oppgitt over, men også kan forstå, er at hun tydeligvis hadde en agenda for å stille opp, og det var ikke å bli intervjuet, men for å legge fram sin sak. Jeg tror hun er så rasende og føler seg så forulempet at den dialogen blir umulig. Jeg tror det kunne blitt en fin intervjusession om hun var litt mer ydmyk, og svarte på noen av spørsmålene. Kanskje de burde ha fått Kristopher Schau til å intervjue henne, framfor Mads A. Andersen. Schau greier å få til en samtale med folk selv om de har med Powerpoint, og Andersen er en temmelig tabloid type.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 09:52   #324
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg synes det er merkelig at hun er så oppbragt over at mediene tar tak i de merkverdige tingene han sier og gjør og den respektløse oppførselen hans - hun skyter jo budbringeren.
Klart media skal skrive om forloveden til prinsessen når han kommer med helt oppsiktsvekkende uttalelser eller når han bruker hennes tittel og sin tilknytning til kongefamilien til kommersielle utspill - også etter at de har laget en avtale om at det ikke skal gjøres.

Nemlig! Han er jo fullstendig løs kanon på dekk. Det hadde vært underlig å ikke nevne det med et ord, lizzom.

Og når det gjelder opplesning eller ikke, det er ikke sikkert alle har fått med seg hvor ille Durek faktisk behandler både henne og resten av kongefamilien. Jeg hadde ikke fått med meg at det var så hakkende galt faktisk. Han skulle skamme seg! Prinsesse eller ikke, det der er en privatsak. At folk reagerer på hans oppførsel er faktisk normalen. Og jeg nekter å være med på at hun skal få begrave det rapende gale dillballet i rasisme-anklager!

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg blir helt satt ut av disse angrepene hennes. Jeg synes det er helt hårreisende at hun kan beskylde nordmenn generelt for rasisme og at hun beskylder pressen for eksens selvmord. Jeg synes også det er ganske ekstremt at hun på den ene siden mener pressen ødelegger livet hennes, samtidig som hun selger det samme livet feks i en tv-serie om eget liv hvor hennes (da) umyndige barn ble eksponert for det samme folket og de samme mediene hun mener seg så urettferdig behandlet av. Altså - jeg skjønner at mediepresset er vanskelig å stå i. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun skyter på media når det de tar opp er helt på sin plass.

Som det vel er blitt kommentert på her tidligere, hun har ikke noe i mot oppmerksomhet. Hun vil ha sin del av den tydeligvis. Det hun derimot IKKE vil ha er kritikk. Alt skal være stryking medhårs og klapping i hendene og begeistring over alt hun gjør.

Hvis hun vil ha begeistrede tilrop, bør hun kanskje begynne med noe som folk flest synes er bra da.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 10:08   #325
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Å tro at en kan lage podkast som bare er ment for lytterne i USA som har valgt å høre på og at ikke dette skal komme ut i Norge synes jeg er vel naivt når en er prinsesse i Norge.
At det ble lest opp fra podkasten på scenen til henne synes jeg er unødvendig.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 10:13   #326
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det virker som hun vil ha i både pose og sekk. Jeg klarer ikke å ta henne seriøst.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 10:18   #327
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo mange år siden. Jeg syns de burde la det ligge, selv om det er i og for seg med på å tegne opp bildet av ham som alternativ-nutcase, sammen med mye annet (anbefaler å lete opp episiden av Crazy rich asians, eller hva den heter, der han plutselig dukker opp og er "sjaman" for disse styrtrike gærne kvinnene, luller og aaaah-er litt, snakker litt med åndene, og så forteller kunden at problemet hennes nok er at hun er alt for snill, hun bare gir og gir av seg selv, sånn at hun nok blir helt utslitt av det. Før han vandrer ut av bildet på stranden, og jentene sitter igjen og oier seg over hvor utrolig innsiktsfullt dette var.

Det er liksom et helt eget segment og marked dette. Sprøtt.

Gammel 24-04-23, 10:23   #328
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns hun har et poeng, det er nok av annet Durek har sagt og gjort de kunne valg som tema, det er jo helt klart ikke noe hun var enig i skulle publiseres, så vidt jeg husker ble podcasten avpublisert etter svært kort tid. Og hvorfor syns Mads Andersen at det var noe å spørre om ? Jeg syns den siste glippen jeg fikk med meg var mye mere relevant. Og hvorfor kan man ikke høre på henne i forhold til at hun faktisk har stått i stormen svært lenge. Jeg syns det kunne vært interessant å høre hvorfor hun er så aktiv på sosiale medier selv, og hvorfor både hun (og Ari) har gått med på å lage (så mange) dokumentar serier ?

Gammel 24-04-23, 10:38   #329
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg bare rett og slett orker ikke følge med på de to. All medfølelse går til barna hennes.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 10:52   #330
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg bare rett og slett orker ikke følge med på de to. All medfølelse går til barna hennes.

Jeg er litt der jeg også. Nå har jeg riktignok aldri brydd meg veldig hardt om de kongelige, og leser ikke kongestoff. Men får litt samme følelsen som jeg etter hvert fikk med Sven O Høiby (uten sammenligning for øvrig). Medfølelse med de nærmeste. Både Märtha og Durek gjør og sier mye rart, men uthenging og latterliggjøring er aldri greit. Saken blir mindre og mindre interessant jo mer det glir over fra journalistikk og nyhetssak til tabloid grafsing. Det er vondt og pinlig å se på at jo mer desperat hun prøver å redde seg opp av myra, jo dypere synker hun.

Nok nå.

Gammel 24-04-23, 18:24   #331
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener ikke at alt pressen gjør og har gjort og skrevet om henne, er riktig og bra, altså.

men det er faktisk sånn at pressen ikke har funnet på noe av det de har skrevet om ham, selv. Alt er jo han kilden til.Uttalelsene om kvinners behov for renselse for avtrykk etter mange seksualpartnere , om hvorfor barn fra kreft, og kvakksalveriet med medaljongene er jpg ting han faktisk har sagt og gjort.

Jeg blir faktisk sint over at hun blir rasende over at hun og forloveden får kritikk, når det han/de driver med er så oppsiktsvekkende tragisk. De videoene på YT hvor han river av folk klærne fordi "the Princess needs a napkin" eller bruker prinsessetittelen for liksom å sette en "karen" på plass, er bare så utrolig puteflaue og ekle at jeg får helt vondt i meg av dem. Det siste utspillet, med liksom-SMS fra svigerfar når han lanserte låt, var bare så kalkulert og jeg tror ikke et sekund på at han "glemte" avtale den hadde gjort. Man glemmer ikke slik. Han er manipulerende og hensynsløs og oppfører seg helt forferdelig. Og stakkars Sonja som hevder at det er jo annerledes i Amerika.

Og så irriterer det meg at hun på den ene siden er frådende rasende på pressen for kritikken deres, samtidig som hun altså selger livene til seg selv og ungene i kommersielle TV-serier og i some og håver inn masse penger på det.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 18:44   #332
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Pøblis når det gjelder totalen med prinsessa og sjarlatanen. Men også litt enig med Tallulah når det gjelder opptredenen på skup-konferansen.
Stakkars kongen og dronning, tenker jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 19:01   #333
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er dumt at hun ikke klarer å skille på tingene. Jeg har stor forståelse for at det presseoppbudet hun ble utsatt for som tenåring og ung voksen var altfor mye. Det mener jeg hun er i sin fulle rett til å kritisere. Men det som skjer nå - med en kjæreste som kommer med ganske rabiate uttalelser - da holder det ikke å skylde på pressen.

Gammel 24-04-23, 19:01   #334
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Enig med Pøblis når det gjelder totalen med prinsessa og sjarlatanen. Men også litt enig med Tallulah når det gjelder opptredenen på skup-konferansen.
Stakkars kongen og dronning, tenker jeg.

Dobler denne oppsummeringen. Hvordan skal nå dette gå fremover? Det kan ikke være lett for noen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 21:45   #335
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er dumt at hun ikke klarer å skille på tingene. Jeg har stor forståelse for at det presseoppbudet hun ble utsatt for som tenåring og ung voksen var altfor mye. Det mener jeg hun er i sin fulle rett til å kritisere. Men det som skjer nå - med en kjæreste som kommer med ganske rabiate uttalelser - da holder det ikke å skylde på pressen.

Enig i det. Men i voksen alder så velger både hun og barna å leve i rampelyset, og da må man tåle kritikk og ikke bare forvente applaus.

Når det er sagt så synes jeg helt klart at pressen kan holde seg for god til overskrifter som går engelsk tabloidpresse en god gang. Selv om Durek og til dels hun også, serverer overskrifter på et sølvfat.

Durek utnytter kongefamilie for alt det er verd, og er avhengig av å skape overskrifter for å holde seg relevant. Man kunne glatt tatt en Schumacher om man ville verne om privatlivet, men de vil jo ikke det. De vil bare bestemme hva som skrives om dem.

Gammel 25-04-23, 10:48   #336
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er å ta en Schumacher?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 11:23   #337
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da han ble hardt skadet, så forsvant han helt fra nyhetsbildet. Det går an, selv om interessen for ham fortsatt er ENORM.

Gammel 25-04-23, 11:56   #338
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Man kan velge å skjerme seg selv fra media om man synes det er en belastning. Man trenger ikke å stille opp på intervjuer og hva har du, selv om media skraper på døren. Man kan jo ikke styre alt - en eller annen «avis» trykket vel nettopp et AI-intervju med Schumacher, men man kan gjøre ganske mye for å verne om privatlivet sitt.

Gammel 25-04-23, 12:21   #339
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Og pga det AI- intervjuet med han skulle kona gå til søksmål mot avisen leste jeg ett sted i forrige uke.
Jeg syntes Märtha bare blir dummere og dummere. Synes synd på Kongen og Dronningen og resten av kongefamilien.
Barna hennes syntes jeg ikke så synd på lenger som lever av nedia/some.

Gammel 25-04-23, 13:26   #340
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun fortsetter jo å leve av å eksponere seg selv, og har tydeligvis ikke noen problemer med å sende døtrene sine ut i det samme. Så totalen kan umulig være så ille, da hadde det vært lurt å trekke seg helt ut. Men det tjener man jo ikke noe penger på.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.