|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenktJulaften for en del år siden kom jeg plutselig på at jeg skulle lage medisterdeig. Siden jeg ikke har kjøtthakke så brukte jeg stavmikseren. Det fikk flott og da jeg var fornøyd med konsistensen tok jeg ut stavmikseren, la den under armen for å holde den fast mens jeg renset ut medisterdeigen fra hodet. Også klemte jeg litt ekstra med armen for å holde den godt fast……
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenktFloksa: Seriøst? Du tuller ikke? Wow, det må ha vært vondt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt
Jeg stavmikset fingrene mine ja. Det var jo vondt men jeg var mye mer bekymra for å ha ødelagt julaften (og ikke minste var jeg redd for å ha ødelagt fingrene mine) enn for smerten
|
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenktDa jeg gikk på skole i USA så spurte jeg sidemannen: Do you have a rubber?
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
No kom eg på då eg var i London og spurte på restaurant om eg kunne Borrow the toilet og servitøren lo litt og spurte om korleis eg skulle få det med meg
|
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Auau, Floksa. Hjemme hos oss gikk stavmikseren lenge under navnet "den pappa skader seg på når han skal lage guacamole". Nå har sønnen overtatt tacoproduksjonen så det går heldivis trygt for seg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|