|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Unpopular opinion-trådMan får vel bare utsette pubertet, ikke gjøre irreversible endringer, før man er 18?
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
I USA får man endre. Dette var i amerikansk kontekst. I Norge er det strengere ja.
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kortere reisetid er en effekt av Follobanen, ikke en årsak. Årsaken er at det trengs plass til mer tog for gods og folk, sørøstfra og inn til Oslo, og det var det ikke plass til uten å bygge en tunnell et eller annet sted. Eventuelt rive en masse bebyggelse på østsiden av Bunnefjorden/Oslofjorden. Eller doble bredden på veiene inn til Oslo, for å få plass til flere biler, trailere og slikt. Det ville også vært kjekt, ja? |
|
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Ja. Jeg synes egentlig at jeg er ganske forståelsesfull, men jeg er for gammel og treig til å få det til umiddelbart. Jeg er ikke transfobisk fx, men jeg skjønner likevel ikke alt. Og jeg synes det er feil at jeg skal måtte definere meg som noe annet (aka cis kvinne) enn det jeg alltid har vært (altså bare kvinne) bare fordi andre vil være noe annet. Eller at man må si person som menstruerer fx. For meg er det helt teit å si. Og når noen sier at de bruker de/dem pronomen - det er helt uten betydning. For når jeg snakker med deg sier jeg «du» og du sier «jeg». Når jeg snakker OM deg kan det da ikke spille så stor rolle om jeg kløner litt? Du hører det jo ikke likevel.
|
|
#5 |
|
♡
|
Jo, og derfor er jeg i mot at unge mennesker får behandling uten en lang utredning og myndig alder.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|