Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Serverer fisken levende med sursøt saus

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 19:07   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serverer fisken levende med sursøt saus

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg er regelrett sjokkert. Ante virkelig ikke at slikt foregår i noen land.

Heh ... Det har vært de grusomste saker oppe i media de siste 5-6 årene om asiatere og dyremishandling. Å flå katter levende før de kokes der borte, er helt vanlig. Det samme er å skamslå/banke opphengte levende hunder for å gjøre kjøttet mørt. For ikke å snakke om at asiaterne står for omtrent hele markedet av utrydningstruede dyrearter som blir brukt som potensmiddel. Se også på markedene der borte, det å samle sammen 10 levende høner i en bunt og henge bakpå mopeden er jo noe man ser overalt.

Var heller ikke så lenge siden man hørte om hvordan myndighetene tok seg av løshunder i Kina og Taiwan. De brukte alle mulige slags fantastiske avlivingsmetoder, jo mer grusomme de var jo bedre, virket det som. Vi fikk bla. se bilder av en liten hundevalp som ble slått ihjel med balltrær av kinesisk politi, midt ute på åpen gate mens folk gikk rundt og ikke brydde seg.

Jeg vet jeg generaliserer, men jeg finner jo ikke på dette selv, og jeg er faen møkkalei av de helvetes folka som bruker dyremishandling som en slags hobby.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.