Sv: Serverer fisken levende med sursøt saus
Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.
Jeg er regelrett sjokkert. Ante virkelig ikke at slikt foregår i noen land. 
Heh ... Det har vært de grusomste saker oppe i media de siste 5-6 årene om asiatere og dyremishandling. Å flå katter levende før de kokes der borte, er helt vanlig. Det samme er å skamslå/banke opphengte levende hunder for å gjøre kjøttet mørt. For ikke å snakke om at asiaterne står for omtrent hele markedet av utrydningstruede dyrearter som blir brukt som potensmiddel. Se også på markedene der borte, det å samle sammen 10 levende høner i en bunt og henge bakpå mopeden er jo noe man ser overalt.
Var heller ikke så lenge siden man hørte om hvordan myndighetene tok seg av løshunder i Kina og Taiwan. De brukte alle mulige slags fantastiske avlivingsmetoder, jo mer grusomme de var jo bedre, virket det som. Vi fikk bla. se bilder av en liten hundevalp som ble slått ihjel med balltrær av kinesisk politi, midt ute på åpen gate mens folk gikk rundt og ikke brydde seg.
Jeg vet jeg generaliserer, men jeg finner jo ikke på dette selv, og jeg er faen møkkalei av de helvetes folka som bruker dyremishandling som en slags hobby.