|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#541 |
Klar
|
![]() Sv: Gruffetråden 13
Det er skikkelig vanskelig å sammenligne renter nå. Før jul var det to varslede renteøkninger, og om en eller begge var hensyntatt hos bankene var ikke godt å si. |
![]() |
![]() |
#542 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg er sliten! Prøver å balansere to syke barn og en syk mann hjemme, og kjøre inn å hjelpe en hjelpetrengende mamma to ganger til dagen.
#543 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Mammografi!
#545 |
Tittel og tittel....
|
Jeg ville syns alt det du skriver, særlig når det gjelder øyne, er grusomt, men mammografi syns jeg ikke gjør vondt.
#546 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13Har hatt supervondt en gang på mammografi. Tror jeg hadde eggløsning da - i alle fall harde, hovne pupper. Alle andre ganger har de vært sånne vanlige bløte hengepupper. Da er det null problem. |
![]() |
![]() |
#548 |
Klar
|
Å jo. Første gangen jeg gjorde det var det helt grusomt. Tipper det var en kombinasjon av ømme pupper og at hun dama skulle skravle i stedet for å løsne puppegrepet. |
![]() |
![]() |
#549 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg synes mammografi var vondt på venstre bryst.
#550 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Det er overkommelig, men veldig, veldig ubehagelig, ja. Det er mange ting jeg foretrekker, av ubehagelige ting. Tar heller 10 blodgivninger enn den puppeskvisingen.
#551 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Gruffetråden 13Puppeskvis og puppestrekk. Det er ikke veldig behagelig, heldighvis gikk det fort over.
#552 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg har nettopp snakket strengt til mikrobølgeovnen på sykehuset og fortalt den at den ikke kan oppføre seg som den vil……
![]() |
#553 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Gruffetråden 13Fordelen med å ha gått ned mye i vekt er at puppene er slappe som to teposer, og jeg kjente ingen ting på mammografi.
#554 |
|
Bra du sier det. Jeg ble veldig nervøs nå, men mine pupper er bare løs hud, så da går det sikkert bra.
![]() |
#555 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg har forstått det som at det er vondt hvis man har tett brystvev. Jeg har høy smerteterskel, synes det er vondt men helt overkommelig. Har veldig tett vev på den ene. |
![]() |
![]() |
#556 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg synes ikke mammografi var noe vondt. Hadde gruet meg masse, men det var bortkastet gitt.
#557 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden 13Nå har jeg sittete kjempelenge på en nettbutikk og lagt inn stor bestilling, og så kræsjer hele greia ved betaling av Klarna, og nå er flere av tingene jeg hadde lagt i bestilling ikke i min str.
#558 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sjekk igjen om ei lita stund, det kan være reservert ei stund, fordi det lå i handlekurven din, og så bli frigjort igjen litt senere.
#559 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Gjorde det, flere ting var nå utsolgt online. La inn bestilling på nytt, beløpet ble 2000 kr billigere, og da jrg gikk til kassen var plutselig beløpet som ved første bestilling. Mrn, jeg har ennå ikke fått noe ordrebekreftelse mail, og det synes jeg er rart. Dette er Company forresten. ( begynt i ny jobb og trenger påfyll av klær etter 3 år i hjemmetilværelse).
#560 |
Rockesøster
|
Det gror jeg kan stemme. Mine problemer med amming med jentene født i 1988 og 1995 ble også forklart med tett brystvev.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|