|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden 13Når man har den typen bilnøkkel som stikkes i tenningslåsen vet man alltid hvor nøkkelen er. Når man derimot har den typen som ikke skal inn i noen tenningslås, men bare trenger å befinne seg inni bilen ett eller annet sted kan det hende man innimellom må bruke 10 minutter på å lete etter hvor den ble av før man kan forlate bilen.
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Gruffetråden 13
Derfor har min nøkkel fast plass i jakkelomma
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det ble spesielt interessant den gangen jeg hadde nøkkelen i jakkelomma, gikk ut av bilen og satt meg på en buss, mens mannen min skulle kjøre videre. Vi har erfart at man kan kjøre så lenge bilen allerede er i gang, men den protesterer fælt.
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Gruffetråden 13Det er sikkert samme piping som når jeg skal sette av mannen og han løsner bilbeltet litt tidlig. Han skal være raskt ut døra, det er ikke så lurt. Da er det hyl og skrik fra bilen lenge hvis jeg ikke starter og stoppe bilen. Eller putter i setebeltet igjen.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|