Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-23, 18:35   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Mitt legekontor begynte også med det for noen år siden. Da jeg sa fra at det ikke gikk an å planlegge noe som helst ut fra det, mente de at alle var SÅ fornøyde, så Key var bare rar som ikke likte det. Men det må ha vært flere enn meg som klaget, for det gikk ikke lang tid før de kuttet det ut. Nå kan vi bestille lang tid i forveien, men en del timer blir ikke sluppet før samme dag, så man har også mulighet til å få time når det haster litt.

Ja, det har vært svaret her også, og at legene er sååå fornøyde med systemet. Vel, de legene jeg har snakket med der har ikke vært fornøyde. så jeg vet ikke.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.