Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-22, 17:55   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Været som har laget såpeglatte veier. Jeg hadde gledet meg til å ha langbord og skikkelig SELSKAP, men så var det for glatt til å kjøre hit. Virkelig for glatt også. (Sønnen min smatt av gårde uten å si fra at han var våken, eller at han gikk, og han kom seg ikke opp veien her med bilen - a ka skøytebane - så han bare «smatt ut snarveien, jeg». Altså, han kjørte på en STI mellom noen hus her, nedpå en annen vei. Og nå har han parkert bilen oppe ved hovedveien og «hadde det kjempegøy med å skli ned på skoa hele veien ned til huset!!»
Så helt riktig beslutning av gjestene å ikke komme. Ikke like imponert over vurderingsevnen til ungdommen. Altså, at de gir sånne unggutter tilgang til skarp ammo og eksplosiver?! )

Nå har vi en halv kalkun til overs.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.