Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-22, 08:01   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Kaldt vann. Vi har varmt vann koblet til den ene utekrana vår (pga mulighet for vasking av sykler, bil m.m). I dag tidlig viste det seg at denne stod på, på fullt, og varmtvannstanken var tom. Jeg var sikker på at krana var sprunget lekk, men da jeg gikk bort og sjekket var det bare å skru den igjen. Varmtvannskrana var rett og slett åpen. Det er jo bra, at ikke krana er lekk eller at varmtvannstanken er ødelagt (som jeg trodde først, så for meg rørlegger og elektriker og flyvende pengesedler og i det hele tatt). Men hvordan i alle dager ble den åpnet? Krana er på ei side av huset hvor vi ikke ofte er (i alle fall ikke på denne tiden av året), det er dyp snø, og det var ingen spor i snøen, av verken folk eller dyr. Kan den skru seg opp helt av seg selv? Fugler? Spøkelser? Rampenissen? WTF! Teorier mottas med stor interesse.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.