Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-22, 12:24   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Får man ikke simkort direkte når man kjøper telefon? Vi fikk nytt på Power når vi endret abonnement ved kjøp av en ny telefon, mener jeg å huske.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 13:20   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Får man ikke simkort direkte når man kjøper telefon? Vi fikk nytt på Power når vi endret abonnement ved kjøp av en ny telefon, mener jeg å huske.

Hmm, gjør man det? Kanskje det. det gjør det jo lettere i så fall, men jeg vil ha henne inn i den familie-poolen jeg styrer på ice (eller flytte oss alle et annet sted I don't know)

Det ordner seg vel.

Vi har også bare fått et julekort enda, men jeg pleier få en bunke 20.12 så det regner jeg med at jeg får noen av også i år

Gammel 19-12-22, 13:23   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hmm, gjør man det? Kanskje det. det gjør det jo lettere i så fall, men jeg vil ha henne inn i den familie-poolen jeg styrer på ice (eller flytte oss alle et annet sted I don't know)

Det ordner seg vel.

Vi har også bare fått et julekort enda, men jeg pleier få en bunke 20.12 så det regner jeg med at jeg får noen av også i år

Elkjøp selger ICE-abonnement.

Gammel 19-12-22, 13:36   #4
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hører til her sikkert, selv om jeg syns det er mange dager til jul ennå. Har sendt julekort og bakt et par julekaker, kjøpt de fleste gavene og vasket rundt ett bad. Kjøpt en del mat/godteri, men det meste gjenstår. Butikkene er tross alt åpne de fleste dagene i romjula.
Har mange juleavslutninger/arrangement med ungene i år, og har vektlagt det som gir MEG glede i adventstida, vi ser Snøfall sammen hver dag, lage drops og karameller i stedet for kaker, lager juledekorasjoner i stedet for vaske osv.
Men for min egen sjelefreds skyld må jeg får kjøpt ribbe og mandelpotet i dag, og et par julegaver som mangler. Og lage julaften-desserten (hjemmelagd is og krokan) snart. Vasking får bli som det blir, om jeg setter av 3 timer 22 des og setter alle i sving så blir det vaska godt nok!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.