|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden #12Men altså! Kan man ikke brøyte i Trondheim? Eller pusse av skiltene? Skal vi gjette fartsgrenser?
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #12
Haha, ja, du kan så si. Problemet er at ALL snøen kom samtidig i går, fra null til fullt på et par timer, og brøyteberedskapen er ikke dimensjonert for å brøyte alle gatene samtidig, de må nesten begynne et sted, og prioritere. Tror de har kjørt non stop, men det er mange gater, og det tar tid å komme over alt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-12-22 kl 13:18. |
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Ja kan virke som snø var et konsept man var helt uforberedt på
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Gruffetråden #12Den snøen som kom i Trondheim i går var jo nyyyydelig. Skikkelig store snøfiller lavet ned, sånn klassisk julefølelse. Heldigvis skulle jeg ikke måke annet enn eget jakkeslag.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Da var det en helt annen snø som kom en times tid lenger nord. Jeg så ikke meteren framfor meg da jeg skulle hente på skolen.
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Tja, hvordan tenker du de skulle forberedt seg? Begynne brøytingen et par dager før snøen kom?
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Jeg synes alt overstående faktisk er helt innafor å forvente. Hvert fall i gruffetråden
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|