Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Blunkefjes-smiley og bruk

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-22, 18:56   #34
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Ja, jeg mener jo det. Om vi skal feire bursdagen til ungene og det er håndballkamper og hva har du så synes jeg bare det er fint om Lillesøster og co kommer innom en time mellom kampene enn ikke i det hele tatt. Eller om man er invitert i ett juleskalap klokka 14 og ett klokka 16, så forsøker man å få et par timer i begge. Mens Storesøster synes heller man skal bare gå i det ene (vi snakker sånne med tapas og free seeting i juledagene og type 15 andre gjester utenom oss, ikke julaften altså).

Men ok. Da må hin gi beskjed om det da og ikke surmule til mor om det. Så skal jeg droppe å komme til henne, jeg. (hun hadde neppe reagert om vi gikk tidlig fra noen andre for å komme til henne da).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.