Sv: Gjøre et "kaldt" kontor varmt med pynt
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Utenom flamingoer, som jo er det aller beste tipset:
- Har du mulighet/lov til å be om/henge opp litt tunge gardiner som kan skåne deg for den verste trekken? (Det bør være en enkel kost/nytte-vurdering for HR-avdeling spør du meg.)
- Med lyseblå vegger kan du balansere "fargetemperaturen" med noen små elementer i komplimentærfargen orange - forholdet man bruker for å balansere blått og orange (med ymse lokale tilpasninger) er 80 % (blått) mot 20 % (orange). Et bilde, et teppe eller en orange vase kan faktisk gjøre en hel del med den visuelle oppfatningen av temperatur.
- Tykke ulltøfler - og om det er gulvkaldt, et teppe (det trenger ikke være mer enn en ullmatte under stol/ben for å ha stor effekt)
- Grønne planter hvis lov
Bra tips!
Vi har ikke lov til å henge opp gardiner. Vi sjekker muligheten for å kjøpe inn små vifteovner el, som vi kan ha på hvert kontor.
Jeg tenker at Uggs får bli jobbesko, jeg sitter på ullunderlag, og har en elektrisk varmepute jeg kan legge i fanget.
Det står noen begredelige, levende planter rundt om, så det ser ikke ut som det er forbud mot det.
Dagslyslampe har jeg ønsket meg, og mon tro om det er lov å laste ned bål eller peis som skjermsparer på pc'n 
Bilder, farger, planter og ull, ull, ull ser ut til å være oppskriften her.