|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Juletråden 2022Veldig fornøyd med å ha nagla ned årets julegave til søstra mi, mamma og svigerinne: Teaterbilletter før jul.
![]() |
#2 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2022Jeg har vurdert å begynne å tenke på julegaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Juletråden 2022
Samme her.
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2022Jeg er ferdig med 12 julegaver, mangler minst like mange. Jeg er helt ferdig med kalendergavene og klør i fingrene etter å pakke dem allerede så tenker jeg begynner i helgen.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Juletråden 2022Jeg er strålende fornøyd med å ha bestemt meg for å ikke tenke på julegaver før i desember i år. Sluttet å stresse med det da, faktisk. Skal uansett bare kjøpe til mannen, ungene, foreldrene våre og to nieser. Jeg blir mer kreativ og får bedre ønskelister jo nærmere jul vi kommer, og jeg har dessuten en mann som handler, så jeg må fysisk sett bare kjøpe til ham alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|